  • 1. Data: 2005-01-20 17:09:24
    Temat: pit-11/8b
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    pit-11/8b sklada sie w dwoch oryginalach (dla US i zlecniobiorcy?)
    czy oryginal i kopia? co dla kogo?

    Jesli ktos robi dzielo (umowa o dzielo) np. w styczniu, i koniec,
    to pit-11/8b mam mu wystawic do 15 lutego? (tak wynika mi z
    http://www.pit.pl/pages/i/697.php). Czyli jesli ktos mial dziela
    np. co dwa miesiace, to za kazde dostanie osobny pit-11/8b ?

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2005-01-21 07:24:05
    Temat: Re: pit-11/8b
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wemif napisał(a):
    > Witam,
    >
    > pit-11/8b sklada sie w dwoch oryginalach (dla US i zlecniobiorcy?)
    > czy oryginal i kopia? co dla kogo?

    Zależy co rozumiesz pod 'oryginał".
    I US i pracownik powinni dostać egzemplarze z autenycznym podpisem, nie
    ma znaczenia jaką techniką wykonano egzemplarz przed podpisaniem. Sobie
    można zachować ksero.

> [...]
    > http://www.pit.pl/pages/i/697.php). Czyli jesli ktos mial dziela
    > np. co dwa miesiace, to za kazde dostanie osobny pit-11/8b ?

    Nie, za umowy cywilno - prawne pita 8b wystawia się tylko raz, do końca
    lutego następnego roku.

    Termin do 15 nastęonego miesiaca dotyczy tylko stosunku pacy i pokrewnych.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-01-21 12:09:25
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Zale?y co rozumiesz pod 'orygina?".
    > I US i pracownik powinni dosta? egzemplarze z autenycznym podpisem, nie

    wlasnie o to mi chodzilo co ma byc z podpisem.

    > Nie, za umowy cywilno - prawne pita 8b wystawia si? tylko raz, do ko?ca
    > lutego nast?pnego roku.
    >
    > Termin do 15 nast?onego miesiaca dotyczy tylko stosunku pacy i pokrewnych.

    Dziekuje bardzo! pozdrawiam

    Andrzej