  • 1. Data: 2005-01-20 16:29:01
    Temat: Głupie pytanie :)
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Oczywiście nie wysyłamy dziś (20 stycznia) PIT 5 za grudzień, rozliczamy
    to w rozliczeniu rocznym?

    Sory za głupie pytanie, ale trochę zwątpiłem.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-01-20 17:45:08
    Temat: Re: G?upie pytanie :)
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mariusz <M...@p...onet.pl> wrote:
    > Oczywi?cie nie wysy?amy dzi? (20 stycznia) PIT 5 za grudzie?, rozliczamy
    > to w rozliczeniu rocznym?

    tak, masz racje.

    pozdrowienia
    p.

  • 3. Data: 2005-01-20 19:12:49
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Oczywiście nie masz racji bo nie ma głupich ani durnych pytań.
    Co najwyzej z odpowiedziami bywa różnie

    a grudzień rozliczamy w delaracji rocznej w przypadku podatku dochodowego na
    skali i liniowo :)))))

    pozdrawiam
    fart

    ale mundry jestem :)))

  • 4. Data: 2005-01-21 08:13:37
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    fart wrote:

> [...]
    > Co najwyzej z odpowiedziami bywa różnie
    >
    > a grudzień rozliczamy w delaracji rocznej w przypadku podatku dochodowego

    Wbrew pozorom sa glupie pytania..

    Fakt, ze czesto te, ktore sa nazywane "glupimi"
    w istocie nie sa glupie.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-01-21 14:27:01
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Wbrew pozorom sa glupie pytania..
    >
    > Fakt, ze czesto te, ktore sa nazywane "glupimi"
    > w istocie nie sa glupie.

    Będę jednak optował za tym ,że nie ma głupich pytań .......

    Nie znam głupich pytań ... więc jak ja ich nie znam ... to ich nie ma
    :))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    noooo teraz to wszedłem ga grunt filozoficzny .......
    w sumie z pytaniami to tak jak z podatkamii ......
    :)))))))

  • 6. Data: 2005-01-21 22:10:33
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Będę jednak optował za tym ,że nie ma głupich pytań .......
    > Nie znam głupich pytań ... więc jak ja ich nie znam ... to ich nie ma

    Profesor do studentow:

    - Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi.

    Student:

    - A panie psorze, jesli postawie nogi na szynach, zlapie sie rekami kabli to
    pojade jak tramwaj ?? ;P

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 7. Data: 2005-01-22 05:39:35
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > - A panie psorze, jesli postawie nogi na szynach, zlapie sie rekami kabli
    > pojade jak tramwaj ?? ;P

    Odp Profesora:
    1) Nie złapiesz kabli ..... bo jesteś za mały ..... ale możesz złapać za
    kabla ... i jak mocno pociągniesz ... ..... to zawyjesz jak ... parowóz
    ...lub przy odpowiedniej sile pociągnięcia .... jak syrena okretowa wybór
    należy do Ciebie :)))))

    2) ... jak dłużej postoisz na tych szynach w pozycji jaką opisałeś .... jest
    szansa, że Ci z d00py trambaj garaż zrobi, a wtedy w zależności od długości
    parkowania, patrz pkt 1. :)))))))))))

    kuuurdeeee ale ze mnie sadysta :))))

    pozdrawiam
    fart

    z szynami jest jak z podatkami ...... na odcinku małym odcinku są proste ...
    patrząc na całą drogę od "A" do "B" są pokręcone, jak sznurek w kieszeni.

  • 8. Data: 2005-01-22 10:50:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Jan 2005, fart wrote:
    [...]
    >+ z szynami jest jak z podatkami ...... na odcinku małym odcinku są proste ...
    >+ patrząc na całą drogę od "A" do "B" są pokręcone, jak sznurek w kieszeni.

    E, są wyjątki.
    Jak to oficjalnie nazywa się linia kolejowa na którj jest łuk omski ?
    (właśnie nie wiadomo czy łuk Omski - jest anegdota że omski :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)