    From: "Adam" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS zmienszony dla hodowcow
    Date: Fri, 20 Feb 2004 02:12:35 +0100

    Moze dziwne, ale ktos mi taka informacje sprzedal, ze

    jesli jest sie hodowca, mozna przejsc na KRUS czy jest to prawda, bo jesli
    tak to hodowca mozna byc juz posiadaja psy rasowe i majac wlasnie hodowle,
    psy mam rasowe rowniez, jeszcze kilka wystaw i sa reproduktorami

    no ale jak to jest faktycznie?

    jesli to nie prawda to sorki za zasmiecanie grupy