  • 11. Data: 2008-05-26 17:49:50
    Temat: Re: Zagraniczne koszty
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Maddy wrote:
    > A sprawdź w słowniku co znaczy "łudzić się".
    > Dwa proste zdania. Sens pierwszego zatarł Ci się pod wpływem odurzającej
    > mocy drugiego?
    > To się nazywa "moc słowa pisanego". Zwala z nóg.

    > Fakt. Nie można przyczepić się do wypowiedzi której się nie przeczytało.
    >

    > Maddy

    Pomimo całego szacunku jaki mam dla Twojej wiedzy, jestem zmuszony
    odesłać Cię do netykiety (hint: wycieczki osobiste).

    Pozdrawiam

    Piotrek

    PS.
    Jak dla mnie EOT - za stary jestem, żeby się "kopać z koniem".

  • 12. Data: 2008-05-27 06:20:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 26 May 2008 18:00:33 +0200, Maddy napisał(a):

    > Może się łudzi ze VAT sobie odliczy?
    >
    > Bo to jedyny problem wynikający z pdfowych faktur.

    Rozumiem, że problem dotyczy "faktury w pdf", która nie jest ani fakturą
    elektroniczną ani fakturą zwykłą. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że
    faktura ma być wystawiona zgodnie nie tylko z prawem europejskim, ale
    także z prawem kraju wystawcy. A z (niepotwierdzonych) informacji wynika,
    że "faktura w pdf" nie jest sprzeczna z prawem europejskim ani z prawem
    niektórych krajów należących do UE.