    From: "Kubusia" <s...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakup i sprzedaż - czy tak mogę???
    Date: Fri, 12 Dec 2003 15:36:52 +0100

    Witam grupowiczów,

    Prowadzę działalność gospodarczą jako osoba prawna i teraz mam taką
    sytuację:
    Zakupiłam we wrześniu towar powiedzmy za 10.000 zł. od firmy "X" do dalszej
    odsprzedaży. Ale do dnia dzisiajszego nie mogę go sprzedać:(( Czy mogę ten
    sam towar sprzedać nie za 10.000 zł. ale np. za 8.000 zł do firmy "Y" (czyli
    po niższej cenie niż cena zakupu), aby się go pozbyć???? Czy US nie
    zakwestionuje takiej sprzedaży??? Co powinnam zrobić aby wszystko było OK???

    Pozdrawiam
    Ania
    (VAT, pełna księgowość)