  • Data: 2007-12-04 08:35:03
    Temat: Zakup nowego auta na Litwie
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Chce zakupić nowy samochód osobowy na swoją firmę na Litwie, do dziś
    wydawało mi się, że wszelkie koszty jakie będę z tym musiał ponieść, to
    koszty tablic czasowych i ubezpieczenia na Litwie, plus koszt przejazdu,
    no i wreszcie VAT(22%) i akcyza (3,6% do 2litrów pojemności i 13% powyżej)
    Teraz znajomy księgowy mąci mi w głowie, że skoro ściągam go na firmę i
    jest on nowy, to jednak jeszcze coś więcej musiał będę zapłacić, jak to
    więc jest?
    --
    Bartek czyli Alien
    barek ( a ) plusnet kropka pl