  • 11. Data: 2007-03-17 22:07:01
    Temat: Re: Zakup samochodu do DG - wiele trudnych pytań :-)
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ethoig$ojq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sprzedasz z fakturą?

    Jeśli sprzedam to tylko z fakturą, a jak inaczej?
    Auto ma 53 000 przebiegu, stan adekwatny do przebiegu.
    Cena też. ;-)

  • 12. Data: 2007-03-17 22:40:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Cavallino napisał(a):
    > Jeśli sprzedam to tylko z fakturą, a jak inaczej?
    To może inaczej: z jaką stawką?

    > Auto ma 53 000 przebiegu, stan adekwatny do przebiegu.
    > Cena też. ;-)
    Jak widać niewiele jeździsz, jednak duża część samochodów firmowych jest
    nieco intensywniej eksploatowana, chociaż na etapie sprzedaży okazuje
    się, że przebiegi mają podobne, czy nawet mniejsze od Twoich ;-)

    Maciek

  • 13. Data: 2007-03-18 09:08:21
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

> [...]

    > nieco intensywniej eksploatowana, chociaż na etapie sprzedaży okazuje się,
    > że przebiegi mają podobne, czy nawet mniejsze od Twoich ;-)

    Witam

    Mam takie pytanie bo rowniez rozwazam zakup auta i...

    Czy auto ktore jest kupione na firme (DG jednoosobowa) moze byc wykorzystane
    do prywatnych celow ? ( bez rozliczenia paliwa oczywiscie) np. wsiada moj
    brat i jedzie na zakupy :) i czy w razie kontroli np. ja jestem w firmie a
    samochod gdzies sobie jezdzi.. :D

  • 14. Data: 2007-03-18 09:10:44
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > To może inaczej: z jaką stawką?

    22%.

    > Jak widać niewiele jeździsz

    Wiele.
    Ale to drugie auto, używane głównie gdy pierwsze weźmie żona.

  • 15. Data: 2007-03-18 09:11:23
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Budik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy auto ktore jest kupione na firme (DG jednoosobowa) moze byc
    > wykorzystane do prywatnych celow ?

    Tylko odpłatnie.

  • 16. Data: 2007-03-18 11:40:38
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Tylko odpłatnie.

    Czyli jak moj brat bedzie chcial podjechac do sklepu.. to musze juz mu fv
    wystawic? :)
    W sumie w razie nieoczekiwanej kontroli auto mam niby do wlasnego uzytku..
    ja jestem na miejscu a samochodu brak. Jak inaczej to rozwiazac?

  • 17. Data: 2007-03-18 11:45:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino <k...@...pl> w

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > 22%.

    Dwumiejscowe pluto? ;-)

    > Wiele.
    > Ale to drugie auto, używane głównie gdy pierwsze weźmie żona.

    Hehe, mój, a właściwie żony matiz ma 8 lat i 44kkm na liczniku -- biorę go
    zawsze gdy jade na zakupy

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2007-03-18 12:28:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Budik napisał(a):
> [...]
    > brat i jedzie na zakupy :) i czy w razie kontroli np. ja jestem w firmie a
    Samochód może być np. w warsztacie ;-)

    Maciek

  • 19. Data: 2007-03-18 15:29:20
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

> [...]
    > oczywiscie) np. wsiada moj brat i jedzie na zakupy :) i czy w razie
    > kontroli np. ja jestem w firmie a samochod gdzies sobie jezdzi.. :D

    W razie przepraszam jakiej kontroli? Auto jest moje, mogę z nim robić co
    mi się podoba, mogę pożyczyć, sprzedać, rozbić, dać teściowej, bratu,
    żonie, koledze, to jest moja prywatna własność i mogę z nią robic co mi
    się żywcem podoba....

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 20. Data: 2007-03-18 17:03:12
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Czyli jak moj brat bedzie chcial podjechac do sklepu.. to musze juz mu fv
    > wystawic? :)

    Dokładnie tak.