  • 1. Data: 2008-01-29 18:56:52
    Temat: Zakup towaru przez firmę grecką w firmie polskiej
    Od: w...@g...com

    Witam serdecznie wszystkich Grupowiczów,
    Prośba moja do Was.
    Jaką cenę na towar objęty w Polsce 22% VAT podać Grekowi, który chce
    ten towar importować?
    Z góry dziękuję.
    Nie znalazłem podobnego przypadku w archiwum...

  • 2. Data: 2008-01-29 19:01:33

    Dnia 29-01-2008 o 19:56:52 <w...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > ten towar importować?
    > Z góry dziękuję.
    > Nie znalazłem podobnego przypadku w archiwum...

    100zł ;) ?

    Za mało danych - jesteście VATowcami? macie numery EU VAT ID? Jak mu
    chcesz ten towar dostarczyć?

    pozdr,
    tommyz