  • 21. Data: 2008-12-29 14:58:19
    Temat: Re: Zamiana mieszkania a podatek...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Chcesz żebym poszedł siedzieć czy puścić mnie z torbami? :)
    > Za nieuprawnione doradztwo jest do 50 000 zł grzywny :D
    > Ja to tylko luzem sobie pogdybam czasami... ;)

    No właście wyżej mu napisałem.
    Widzisz jak ludzie potrafią być "wdzięczni"

  • 22. Data: 2008-12-29 15:02:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > To prawda, ale przy zamianie też nic na tym nie straci.
    > A jak rozumiem mieszkania też potrzebuje.

    ale mniejszego. Więc to będzie zamiana z dopłatą zapewne.
    I zapłaci podatek od tej dopłaty. A przy sprzedaży nie zapłaci nic.
    Trzeba by tylko policzyć, czy jak sie doliczy PCC to się to opłaci czy nie.

  • 23. Data: 2008-12-29 23:33:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Dec 2008, witek wrote:

    > No właście wyżej mu napisałem.

    Standardowo jeszcze nie widziałem :) (przed "zaciągnięciem" do
    mojego pseudoserwera)

    pzdr, Gotfryd