    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zamknięcie roku i stany magazynu
    Date: Tue, 08 Jan 2002 10:00:06 +0100

    Witajcie,

    przepraszam, jeżeli dwa razy ta wiadomość dojdzie, ale coś nie widzę
    mojej poprzedniej, więc próbuję raz jeszcze.

    po podsumowaniach w zasobach mojej firmy wyszło, że

    a) część towaru handlowego zużyłem sam
    b) część towaru uległa uszkodzeniu i nie nadaje się do sprzedaży
    c) część towaru rozdałem jako promocję. Nie jest to niestety towar
    podpadający pod (a)

    słyszałem, że (a) mam rozwiązać wystawiając sobie samemu fakturę. Czy
    to prawda? A co z (b)? Czy wystarczy spisać ten towar z adnotacją, że
    uległ zniszczeniu? I jak wtedy wpisać do książki?
    A co z (c)?

    Acha, rozliczam się na PKPiR.

    --
    Tristan hrabia Alder