  • 1. Data: 2002-03-29 09:54:01
    Temat: Zapłata podatku - zdaniem mBanku
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Witam i cytuję http://www.mbank.com.pl/mbiznes_oferta.html:
    ++++
    pamiętaj, że aby realizować przelewy do Urzędu Skarbowego
    z mBanku musisz swoje mBIZNES Konto zgłosić w Urzędzie Skarbowym
    jako podstawowy rachunek firmowy
    **********
    ----

    Może mnie ktoś oświecić na jakiej podstawie podatki *muszą*
    (zdaniem mB) być płacone z rachunku PODSTAWOWEGO ?

    Czy jest tu ktoś kto płacił z "niepodstawowego" rachunku ?

    Bo byłem (nie - JESTEM) przekonany że:
    - rachunki DG muszą być zarejestrowane (w US) wszystkie
    - mam obowiązek wskazania jednego konta jako podstawowe
    Byłem przekonany (bo spotykałem się z takimi wymaganiami,
    ale podstawy prawnej nie znam) że:
    - mam obowiązek powiadomienia wszystkich banków w których
    mam konta DG o numerze rachunku podstawowego
    - mam obowiązek powiadomienia banku "od rachunku podstawowego"
    o wszystkich posiadanych kontach
    ...mBank tego nie wymaga !

    Ponadto jest dla mnie oczywiste że:

    - zwroty z US idą na rachunek wskazany przeze mnie jako
    podstawowy
    - ja mogę płacić z którego konta chcę

    Dlaczego mBank pisze że jest inaczej ?? Mam korygować
    swoją wiedzę ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-03-29 10:07:50
    Temat: Odp: Zapłata podatku - zdaniem mBanku
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0203291025140.4074-100000@irys
    .stanpol.com.pl...
> [...]

    > podstawowy
    > - ja mogę płacić z którego konta chcę
    >
    > Dlaczego mBank pisze że jest inaczej ?? Mam korygować

    Nie wiem dlaczego tak pisze.
    Twoja wiedza jest OK

    Pozdrawiam
    Orka

  • 3. Data: 2002-03-29 12:46:51
    Temat: Re: Odp: Zapłata podatku - zdaniem mBanku
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Orka wrote:
    [...]
    >+ > Bo byłem (nie - JESTEM) przekonany że:
    [...]
    >+ > - ja mogę płacić z którego konta chcę
    [...]
    >+ Twoja wiedza jest OK

    Thx za utwierdzenie :)
    Chyba w mBanku muszą się o kontach firmowych pouczyć ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-03-29 13:21:27
    Temat: Re: Zapłata podatku - zdaniem mBanku
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Dlaczego mBank pisze że jest inaczej ?? Mam korygować
    > swoją wiedzę ?

    mBank ma skorygować swoją.
    Pozdr

  • 5. Data: 2002-03-29 21:24:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Adamski wrote:

    >+ > Dlaczego mBank pisze że jest inaczej ?? Mam korygować
    >+ > swoją wiedzę ?
    >+
    >+ mBank ma skorygować swoją.

    Thx za podbudowanie :)
    Już ktoś mnie pytał - informuję że tak, zadałem pytanie na
    ichnim forum (czytają, raczej ichni informatycy niż prawnicy :)
    ale może przekażą komu trzeba !)

    >+ Pozdr

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-04-09 13:55:20
    Temat: Re: Zapłata podatku - zdaniem mBanku - ZADZWONILEM DO NICH !!!
    Od: "escuola" <e...@w...pl>

    Szanowni,
    zadzwonilem przed chwila do Mbanku z problemem Sz. Gotfryda i co uslyszalem?
    - "Przepis stanowi ze kazde konto na firme musi byc zgloszone w Urzedzie
    Skarbowym.." - rzekla mila pani
    - "A dlaczego MBank wymaga swojego konta jako podstawowego?" - ja jej na to
    - Nie wymagamy tego - rzekla Pani
    - To jak rozumie Pani zdanie - "musisz zglosic konto Mbiznes jako
    podstawowe" - ja jej na to
    - Nie potrafie odpowiedziec teraz na to pytanie- Pani

    No to ja dziekuje bardzo za takis posob lapania klientow przez MBank

    pozdrawiam
    -escuola-

    PS Dzwoncie i Wy, moze pojdzie Wam lepiej

  • 7. Data: 2002-04-09 14:40:30
    Od: "Tadeusz Kowalski" <t...@p...com>

    "escuola" <e...@w...pl> wrote in message news:a8urr1$q1m$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > - Nie potrafie odpowiedziec teraz na to pytanie- Pani
    >
    > No to ja dziekuje bardzo za takis posob lapania klientow przez MBank

    Z MBankiem trzeba byc upierdliwym.
    Ja przez dwa miesiace dochodzilem zwrotu nieslusznie pobranej prowizji za
    wydanie karty, ale w koncu stanelo na moim i oddali.

    Niby nic, a cieszy :)

  • 8. Data: 2002-04-09 14:42:54
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Tue, 9 Apr 2002 15:55:20 +0200, "escuola" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
    >- Nie potrafie odpowiedziec teraz na to pytanie- Pani
    >
    >No to ja dziekuje bardzo za takis posob lapania klientow przez MBank

    W tej chwili nigdzie nie ma takiego zapisu w ofercie mBanku. Strony
    cytowanej przez Gotfryda już nie ma.

    Sławomir Dąbrowski

  • 9. Data: 2002-04-09 20:30:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002, escuola wrote:

    >+ Szanowni,
    >+ zadzwonilem przed chwila do Mbanku z problemem Sz. Gotfryda i co uslyszalem?
    [...]
    >+ - Nie potrafie odpowiedziec teraz na to pytanie- Pani

    Auć... thx za przypomnienie, bo zupełnie zapomniałem że
    zadałem pytanie na ichnim forum ! :] - zaraz popatrzę jak
    im poszło z odpowiadaniem -:)
    [...]
    >+ PS Dzwoncie i Wy, moze pojdzie Wam lepiej

    Tylko skończę przelewy na ZUS wystawiać to zaraz biorę
    ich w obroty :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-04-09 20:33:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002, Sławomir Dšbrowski wrote:
    [...]
    >+ W tej chwili nigdzie nie ma takiego zapisu w ofercie mBanku. Strony
    >+ cytowanej przez Gotfryda już nie ma.

    A dziękuję - bo zacząłbym szukać igły... !

    Pozdrowienia, Gotfryd