  • 1. Data: 2005-04-11 14:07:08
    Temat: Zaświadczenie ze skarbówki...
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Nie wiem, czy jest to właściwa grupa, ale nie przyszła mi do głowy żadna
    inna, odpowiedniejsza...
    Otóż: 25 marca odebrałem ze skarbowego zaświadczenie o niezaleganiu z
    podatkami. Teraz okazało sie, że potrzebuję jeszcze jedno takie
    zaświadczenie. W oryginale - bo kopia oczywiście nie może być. Czy jest
    możliwość otrzymania ze skarbowego (oczywiście po opłaceniu 15pln w
    znaczkach) drugiego takiego zaświadczenia (może byc nawet z datą 25.03 -
    wszak jest ważne 30 dni), czy trzeba znów składać wniosek o wydanie
    takowego zaświadczenia i czekać kolejne 7 dni roboczych? Czy ktoś się
    orientuje, jak to wygląda?