  • 21. Data: 2015-07-04 15:02:55
    Temat: Re: Zatrudnienie na wakacje a zaliczki na podatek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 14:20, (Tom N) pisze:
    > Gotfryd Smolik news w

    > Nie, nie przytaczam argumentów, tylko odpowiadam na pytania Liwiusza typu:
    > "Uważasz, że można liczyć zysk nie licząc kosztów???"

    Przecież opodatkowanie przychodu to nie jest uznanie go za zysk!

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-07-04 16:57:41
    Od: <9...@5...165741.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Przecież opodatkowanie przychodu to nie jest uznanie go za zysk!

    Ke?

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2015-07-04 18:22:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 16:57, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Ke?

    Mam ci wyjaśniać co pisałeś?

    "ja: Uważasz, że można liczyć zysk nie licząc kosztów???

    ty: Tak, np. będąc na "ryczałcie" praktycznie jest tak jak napisałeś
    powyżej."

    Czyli my tu dyskutujemy o tym czym jest zarobek/dochód, a ty wyjeżdżasz
    z argumentem "a przychód jest dochodem, bo się go na ryczałcie
    opodatkowuje".

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-07-05 13:12:45
    Od: <7...@6...131245.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Czyli my

    Ilu was jest? Liwiuszów...

    > dyskutujemy o tym czym jest zarobek/dochód

    Czyli twierdzisz, że żeby był zarobek to musi być koszt... Ciekawe...

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2015-07-05 18:27:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-07-04 10:36, Liwiusz pisze:
    > dochód <<suma wpływów pieniężnych w gospodarce państwa, przedsiębiorstwa,

    To jest przychód, a jak dochód to po odliczeniu wszystkich kosztów.

    --
    animka

  • 26. Data: 2015-07-06 01:35:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-05 o 13:12, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Ilu was jest? Liwiuszów...

    Ktoś jednak jeszcze w tym podwątku oprócz nas trolluje. Zatem pała z logiki.

    > Czyli twierdzisz, że żeby był zarobek to musi być koszt... Ciekawe...

    Pała z logiki.
    Twierdzę: aby obliczyć zarobek koszt musi być znany. Sam przychód to nie
    zarobek.

    Cieszę się, że odkrywam przed tobą tajemnice świata. Jako że jesteś
    "ciekawy" możliwe że ci to na dobre wyjdzie ;)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-07-06 20:20:03
    Od: <9...@1...202003.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Ktoś jednak jeszcze w tym podwątku oprócz nas trolluje. Zatem pała z logiki.
    ^^^^

    Nie widzę aby uczestniczący w tym podwątku Gotfryd, czy Roman trollowali.
    Ba, oprócz wymienionych innych dyskutujących z "ty" (Czyli my tu dyskutujemy
    o tym czym jest zarobek/dochód, a ty) nie widze -- czyli logicznym jest, że
    skoro Liwiusz pisze "my"/"nas" to jest tego Liwiusza więcej niz jeden

    > Pała z logiki.
    > Twierdzę: aby obliczyć zarobek koszt musi być znany. Sam przychód to nie
    > zarobek.

    Ale nie ma kosztu, czego nie rozumiesz -- nie, nie wynosi on 0 -- nie ma!
    Nie zaklniesz rzeczywistości, skoro potrzebujesz do obliczenia zarobku
    czegoś czego nie ma, to znaczy, że można zarobić miliony ale nie jest to
    zarobek? To co to jest (i nie pisz, ze "zarobić" nie ma nic wspólnego z
    "zarobek", bo w to nikt nie uwierzy)

    > Cieszę się, że odkrywam przed tobą tajemnice świata. Jako że jesteś
    > "ciekawy" możliwe że ci to na dobre wyjdzie ;)

    Póki co to się dobrze bawię.

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2015-07-06 21:03:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-06 o 20:20, (Tom N) pisze:

> [...]
    > czegoś czego nie ma, to znaczy, że można zarobić miliony ale nie jest to
    > zarobek? To co to jest (i nie pisz, ze "zarobić" nie ma nic wspólnego z

    Jakieś bzdury piszesz. Czym się różni koszt zero od "nie ma kosztu"? Bo
    chyba nie z faktu, że przy obliczaniu podatku kosztu się nie bierze pod
    uwagę? Zawsze jakiś koszt jest, nawet jak spada ci manna z nieba, to
    musisz się po nią schylić i wydatkować energię.

    > Póki co to się dobrze bawię.

    Ja też, czytając cię. I pewnie nie tylko ja.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2015-07-06 21:11:58
    Od: <3...@3...211158.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Zawsze jakiś koszt jest, nawet jak spada ci manna z nieba, to
    > musisz się po nią schylić i wydatkować energię.

    Trochę konsekwencji dzieciaku.

  • 30. Data: 2015-07-06 21:43:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-06 o 21:11, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Trochę konsekwencji dzieciaku.

    Dowartościowujesz się?

    > "aby obliczyć zarobek koszt musi być znany"

    Słusznie.

    A coś od siebie dodasz?
    Choć, lepiej nie.

    --