    From: Tomek <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zawieszac, czy nie zawieszac?
    Date: Mon, 15 Jul 2002 20:14:02 +0000 (UTC)

    Witam Was,

    Chcialbym zglosic DG w urzedzie gminy, tylko po to, by moc poslugiwac
    sie legalna nazwa firmy i moc nawiazywac kontakty biznesowe. Na pierwsze
    przychody licze w przyszlym roku. Wtedy to "chcialbym" placic skladki
    ZUS i podatki.

    1. Czy musze, oprocz zgloszenia DG w urzedzie gminy, rowniez zawiesic
    dzialalnosc?

    2. Czy bede musial co miesiac skladac jakies dokumenty jesli nie mam
    wydatkow, przychodow, nikogo nie zatrudniam? (wyjezdzam na pol roku)

    3. Jakie koszty poniose?

    slonecznie pozdrawiam,

    Tomek

    P.S. Jesli odpowiedzi na moje pytania jest sa gdzies w archiwum to prosze o
    link - bardzo wolno mi dziala przeszukiwanie...