  • 1. Data: 2002-08-07 12:27:48
    Temat: Zawieszona działalność z zakup na firmę
    Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl>

    Mam taką sytuację: chwilowo w związku z wakacjami zawiesiłam działalność
    (wiadomo, sześćset złotych piechotą nie chodzi), ale dostałam właśnie
    maila z propozycją prenumeraty czasopisma, które z chęcią bym na firmę
    zamówiła. Niestety, promocja prenumeraty jest ograniczona czasowo, a ja
    wznawiam działaność dopiero za jakiś czas. I teraz pytanie: czy jest
    możliwość późniejszego wrzucenia w koszty takiej prenumery, czy mogę o
    tym zapomnieć?
    TIA

    Agnieszka
    --