  • Data: 2007-11-29 10:47:59
    Temat: Zdjęcie laptopa z ewidencji wyposażenia
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zakupiłem sobie nowego laptopa (którego zgodnie z sugestiami na tej grupie
    wciagne do EST, mimo, ze cena < 3500). W ewidencji wyposazenia mam jeszcze
    laptopa kupionego rok temu, ktory zostal bezposrednio wrzucony w koszty.
    Chcialbym go teraz sobie "zniknac" :) Czy fakt sprzedazy tego laptopa musi
    byc udokumentowany wystawieniem rachunku (jestem nievatowcem) czy tez moge
    sobie zrobic wpis w ewidencji sprzedazy, jako sprzedaz nieudokumentowana
    rachunkami i oswiadczyc w razie co, ze sprzedalem gosciowi z ogłoszenia na
    slupie i nie chcial rachunku. Cena sprzedazy bedzie <1000, wiec ewentualny
    PCC u nabywcy, o ile dobrze kojarze, nie wchodzi w rachube. Jednak ewidencja
    sprzedazy nieudokumentowanej (rachunkami ma sie rozumiec :) chyba dotyczy
    tylko sprzedazy produktow towarow i uslug (kol 7 KPiR) a nie wyposazenia
    (kol. 8), wiec chyba zle kombinuje... Co myslicie?

    Pozdrawiam
    SDD