  • 11. Data: 2013-03-12 16:44:26
    Temat: Re: Zegnaj tajemnico bankowa
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 16:41, witek wrote:

    > to sie go opodatkuje od sredniej krajowej i juz.

    eeeee? lepiej od sredniej parlamntarnej.... niech kombinuje skad ma
    wziac kase...

    pewnie ceny narzadow potanieja, jak bedzie duza podaz....

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-03-12 17:53:27
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    Najważniejsze żeby PiS nie był u władzy, reszta o nie problem!!!!

  • 13. Data: 2013-03-12 18:44:29
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-12 10:47, hiki kileri animali sori pisze:
    > "Fiskus chce mieć dostęp do danych nadawców przelewów bankowych.
    > Przewiduje to projekt nowelizacji Ordynacji podatkowej przygotowany
    > przez Ministerstwo Finansów. "

    Zamordzia ciąg dalszy. Republika Okrągłostołowa Rulez

    Zacytuje komentarz. Dobry komentarz.

    "Wiecie co biedacy??? WY nie macie jaj, nie macie odwagi, nie umiecie
    się postawić, nie umiecie walczyć o swoje prawa! Jesteście jak ci
    murzyni w okresie niewolnictwa i tyracie na swoich Panów za jałmużnę!!!!
    Pamiętajcie, że biedny kiedyś miał ducha walki, honor umiał walczyć i
    WYWALCZYĆ!! Wy biedacy , czyli 80% społeczeństwa WEGETUJECIE, nie
    żyjecie tylko WEGETUJECIE i cicho z podkulonym ogonem godzicie się na
    wszystko. Szlachta polityczna się na was uwłaszczyła i na was pasożytuje
    niczym tasiemiec. Wy biedacy co macie do stracenia? pensję 1000zł?? brak
    perspektyw dla was i dal waszych dzieci? dalszą wegetację aż do śmierci?
    emerytury i tak nie dożyjecie więc PYTAM SIĘ - NA CO WY CZEKACIE?? Może
    na jakiś znak z nieba czy co?? naprawdę nie wiem. Wiem jedno w jedności
    siła i gdyby jakimś cudem biedacy się zjednoczyli do złodzieje, zdrajcy
    i wyzyskiwacze mieli by tu naprawdę jesień średniowiecza. Ale jestem
    spokojny nic takiego się nie stanie bo jesteście skłóceni, my was
    dzielimy na zwolenników PO, PIS, SLD, RP itp.. my was dzielimy i wami
    rządzimy!"

    --
    Krzysiek