    From: "crazy" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zlomowanie sprzetu komputerowego w DG
    Date: Mon, 5 Nov 2007 15:33:20 +0100

    Witam

    Mam jednoosobowa DG i oczywiscie na stanie sprzet komputerowy. Ostatnio
    wysiadla mi nagrywarka DVD (oj kosztowala 3 lata temu, oj kosztowala), juz
    poza okresem gwarancji. Musze ja wyprowadzic ze stanu srodkow trwalych. Czy
    wystarczy sam (np) dokument wewnetrzny, stwierdzajacy fakt zapsucia sprzetu,
    czy tez, (zeby byc w zgodzie z prawem) wymagane sa jakies dodatkowe
    dokumenty (ekspertyza?!?).

    Ostatnio uszkodzil mi sie monitor CRT 17", a dokladnie kabel sygnalowy.
    Jako, ze nie jestem fachowcem od lutownicy chcialem komus zlecic
    przelutowanie (ew wymiane kabla), ale jest to po prostu NIEOPLACALNE. Czy
    taki sprzet takze moge zezlomowac?

    Czy po takim zlomowaniu mozna sie po prostu zepsuty naped wyrzucic? Jest to
    niby logiczne, ale przy jakiejs kontroli ktos moze powiedziec, ze sprzet
    zezlomowalem, ale faktycznie go sprzedalem.

    crazy