  • Data: 2008-02-22 17:56:21
    Temat: Zmiana miejsca zamieszkania w trakcie roku podatkowego
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Przez cały rok podatkowy uzyskiwałem dochód z umowy o pracę w tej samej firmie.
    W trakcie tego roku przeprowadziłem się do innej miejscowości, i tam zawarłem na
    siebie umowę na internet. Nie podałem jednak w księgowości informacji o zmianie
    miejsca zamieszkania, i na pit-11, jaki dostałem z pracy, jako urząd skarbowy
    właściwy wg. miejsca zamieszkania mam nadal urząd właściwy wg starego miejsca
    zamieszkania. Chciałbym jednak odliczyć sobie ulgę za internet, a ona
    przysługuje tylko wówczas, gdy miejsce, w którym zamontowane jest łącze jest
    moim miejscem zamieszkania. Czy wobec tego wystarczy, że złożę razem z PIT-37
    formularz NIP-3? Czy pracodawca będzie musiał coś "odkręcać" w związku z tym, że
    podatki szły do innego urzędu skarbowego?