  • 1. Data: 2005-02-19 13:25:05
    Temat: Zmienione wzory deklaracji PIT5 i VAT7 ?
    Od: "Mariusz" <M...@p...wytnijto.ift.uni.wroc.pl>

    Witam,

    Wiem, że zmienił się z nowym rokiem wzór deklaracji PIT 5, teraz obowiązuje
    numer 14, ale nie udało mi się zorientować czy jest też nowy wzór deklaracji
    VAT 7, a wręcz przeciwnie wydaje mi się że nie ma i obowiązuje ten sam co w
    zeszłym roku czyli wzór z numerem 8, czy tak jest ?

    Co się zmieniło w PIT 5 poza numerem wzoru?

    Co mi grozi jak złożę zeznanie na starym wzorze PITa?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-02-19 13:49:17
    Temat: Re: Zmienione wzory deklaracji PIT5 i VAT7 ?
    Od: "Sebastian" <s...@t...pl>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > tak jest ?
    >
    > Co się zmieniło w PIT 5 poza numerem wzoru?
    >
    > Co mi grozi jak złożę zeznanie na starym wzorze PITa?

    VAT jest ten sam.

    --
    http://www.taxmachine.pl - formularze, deklaracje, faktury, przelewy,
    umowy, płace.

  • 3. Data: 2005-02-19 13:55:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Mariusz <M...@p...wytnijto.ift.uni.wroc.pl>
    w wiadomości <news:cv7eol$t08$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > VAT 7, a wręcz przeciwnie wydaje mi się że nie ma i obowiązuje ten sam co w
    > zeszłym roku czyli wzór z numerem 8, czy tak jest ?

    VAT7 się nie zmienił.

    > Co się zmieniło w PIT 5 poza numerem wzoru?

    Trochę się zmieniło.

    > Co mi grozi jak złożę zeznanie na starym wzorze PITa?

    W zależności od chęci i dobrej woli urzędników od nic do uznania, że nie
    złożyłeś deklaracji ze wszystkimi tego skutkami, ze wskazaniem na to drugie.

    --
    Samemu to mozesz pomylic te przewody. To może byc fatalne w skutkach.
    Odkręcajac FDD od obudowy to wkrętak może się osunąc i zepsujesz dysk

  • 4. Data: 2005-02-19 22:16:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Feb 2005, 'Tom N' wrote:

> [...]

    >+ złożyłeś deklaracji ze wszystkimi tego skutkami, ze wskazaniem na to drugie.

    Zeznaję iż "w mojej częsci Polski" ze wskazaniem na to pierwsze.
    A przynajmniej jakieś półtorej roku tak było :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)