  • 1. Data: 2006-03-08 17:13:33
    Temat: Znaczek skarbowy, czy tylko w US
    Od: "el gato" <o...@n...pl>

    Czy znaczek skarbowy mozna kupic na poczcie albo gdzie indziej? Nie chce mi
    sie jechac do US :)

    --
    el gato

  • 2. Data: 2006-03-08 17:48:56
    Temat: Re: Znaczek skarbowy, czy tylko w US
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 8 Mar 2006 18:13:33 +0100, "el gato" <o...@n...pl> wrote:

    >Czy znaczek skarbowy mozna kupic na poczcie albo gdzie indziej? Nie chce mi
    >sie jechac do US :)
    w bankach (pewnie nie we wszystkich)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-03-08 19:19:47
    Od: "T.A.M." <p...@N...pl>

    Użytkownik "el gato" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy znaczek skarbowy mozna kupic na poczcie albo gdzie indziej? Nie chce
    > mi sie jechac do US :)

    Bank Pekao SA
    Urzędy Miasta, Gmin

  • 4. Data: 2006-03-08 21:53:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Mar 2006, el gato wrote:

    > Czy znaczek skarbowy mozna kupic na poczcie albo gdzie indziej?

    AFAIK nie ma zakazu handlu znaczkami ;) (w tym skarbowymi).
    Spodziewałbym się że np. kioski w urzędach miejskich będą miały
    na przykład. Poczta ? - może... pewnie tak, skoro przy okazji ma
    uprawnienie do skasowania takiego znaczka :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-03-08 23:19:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Wednesday, March 8, 2006, 10:53:51 PM, you wrote:

> [...]
    > na przykład. Poczta ? - może... pewnie tak, skoro przy okazji ma
    > uprawnienie do skasowania takiego znaczka :)

    Na poczcie może być problem innego typu - zazwyczaj mają znaczki
    skarbowe na bardzo małe kwoty. Jak to jest duża placówka, to po
    obiegnięciu kilku okienek czasem uda się nazbierać. Gorzej, jak to
    mała poczta z jednym okienkiem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl