  • 1. Data: 2004-02-12 14:33:44
    Temat: Zus
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    10 lutego wplacilem skladke na zdrowotne (tylko taka place) ale nie zlozylem
    deklaracjii zadnej. trzeba bylo?
    nie skladam juz od kilku miesiecy. co mam teraz zrobic?

    Chris

  • 2. Data: 2004-02-13 08:28:59
    Temat: Re: Zus
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > 10 lutego wplacilem skladke na zdrowotne (tylko taka place) ale nie
    zlozylem
    > deklaracjii zadnej. trzeba bylo?
    > nie skladam juz od kilku miesiecy. co mam teraz zrobic?

    złożyć :-)

    ponieważ za 01-2004 zmieni się % na zdrowotny ...więc proponują złożyć :-)

  • 3. Data: 2004-02-15 07:23:49
    Od: Ewka <e...@w...pl>

> [...]
    > deklaracjii zadnej. trzeba bylo?
    > nie skladam juz od kilku miesiecy. co mam teraz zrobic?

    Tak, trzeba było złożyć deklarację za I 2004 - zgodnie z informacją, którą uzyskałam
    z ZUS-u.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>