  • 1. Data: 2004-02-12 14:45:21
    Temat: komuś się coś pomyliło...
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    Witam

    Dostałem właśnie pocztą PIT-11 od firmy w której pracowałem od 1.10. 2002 do
    31.XII. 2002, jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że rozliczenie
    jest od dnia 1.01 2003 do 1.06.2003. przecież mnie tam już nie było..... Co
    z tym zrobić? wywalić w kosz? zgłosić gdzieś? Może oni coś "kręcą" ?Wygląda
    na to że mnie zwolnili a nadal figurowałem w ich zestawieniach.

  • 2. Data: 2004-02-12 14:50:56
    Temat: Re: komuś się coś pomyliło...
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    piotrek wrote:

> [...]
    > było..... Co z tym zrobić? wywalić w kosz? zgłosić gdzieś? Może oni
    > coś "kręcą" ?Wygląda na to że mnie zwolnili a nadal figurowałem w ich

    A przypadkiem pensji za grudzień 2002 nie wypłacili ci w styczniu 2003?
    To tłumaczy dlaczego wogle dostałeś tan PIT. A dlaczego data końcowa to
    01.06.2003? Nie wiem, może w maju też była jakaś wypłata?

  • 3. Data: 2004-02-12 15:00:11
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    tak, pensje za XII dostałem w I 2003, ale już przecież w zeszłym roku
    rozliczyłem sięz US i wliczałem prace w tej firmie , mam to raz jeszcze
    zrobić, przecież te dane na Pit 11 są jakieś kosmiczne tzn(obejmują właśnie
    6 misesięcy 2003 roku)

    Dzięki za odpowiedz
    Piotrek

  • 4. Data: 2004-02-12 15:10:55
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    piotrek wrote:

> [...]
    > jeszcze zrobić, przecież te dane na Pit 11 są jakieś kosmiczne
    > tzn(obejmują właśnie 6 misesięcy 2003 roku)

    Jeśli w zeszłym roku wykazałeś w swoim PIT także te pieniądze, które
    firma postawiła ci do dyspozycji dopiero w roku 2003 to znaczy, że się
    źle rozliczyłeś.

    Co to znaczy kosmiczne? Czy obejmują kwoty, których nigdy nie dostałeś?
    Może ta forsa gdzieś w kasie na ciebie czeka?

    Najlepiej weź oba PIT11 (aktualny i zeszłoroczny) i porównaj to z
    kwotami, które naprawdę ci zapłacono i które wynikają z umowy. Jak już
    będziesz miał wynik tego porównania dopiero pytaj na grupie

  • 5. Data: 2004-02-12 15:21:37
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    > piotrek wrote:
    >

    > Jeśli w zeszłym roku wykazałeś w swoim PIT także te pieniądze, które
    > firma postawiła ci do dyspozycji dopiero w roku 2003 to znaczy, że się
    > źle rozliczyłeś.

    w zeszłorocznym picie była cała kwota którą zarobiłem w 2002 roku w tej
    firmie!!

    > Co to znaczy kosmiczne? Czy obejmują kwoty, których nigdy nie dostałeś?
    Kosmiczne to znaczy : wygląda na to że pracowałem tam jeszcze od I 2003 do
    VI 2003

    > Może ta forsa gdzieś w kasie na ciebie czeka?
    Kosmiczne to znaczy : wygląda na to że pracowałem tam jeszcze od I 2003 do
    VI 2003 - na to wskazuje pozycja 4, 5, i 34 Pit 11

  • 6. Data: 2004-02-12 17:10:05
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Kosmiczne to znaczy : wygląda na to że pracowałem tam jeszcze od I 2003 do
    > VI 2003 - na to wskazuje pozycja 4, 5, i 34 Pit 11

    Zaden problem, idziesz do firmy i zadasz pieniedzy ;)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 7. Data: 2004-02-12 17:19:51
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Zaden problem, idziesz do firmy i zadasz pieniedzy ;)
    >
    > --
    > Krzysiek, Kraków

    jeśli jest taka opcja......to pewnie

  • 8. Data: 2004-02-12 18:39:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, piotrek wrote:

    >+ Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> [...]
    >+ w zeszłorocznym picie była cała kwota którą zarobiłem w 2002 roku w tej
    >+ firmie!!

    No to był błąd.
    Tego że "kombinują" wykluczyć się nie da. Ale tego że
    w styczniu "coś zapłacili" też. Może korygowali ów
    styczeń ? Pytałeś już ich ?

    >+ > Co to znaczy kosmiczne? Czy obejmują kwoty, których nigdy nie dostałeś?
    >+ Kosmiczne to znaczy : wygląda na to że pracowałem tam jeszcze od I 2003 do
    >+ VI 2003

    Czyli KWOTA na to wskazuje, 6 wypłat, tak ? Bo nie napisałeś !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-02-12 19:44:19
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > styczeń ? Pytałeś już ich ?

    > Czyli KWOTA na to wskazuje, 6 wypłat, tak ? Bo nie napisałeś !

    Jeszcze raz od początku:

    pracowałem w pewnej firmie "X" od 1 X2002 do 31 XII 2002
    w lutym 2003 dostałem od nich Pit 11 i jak Pan Bóg przykazał rozliczyłem
    się z US.
    w 2003 pracowałem zupełnie gdzie indziej.....
    Aż tu nagle dziś dostaje pit 11 właśnie od firmy "X" wskazujacy że od 1 I
    2003 do 30 VI 2003 dalej tam pracowałem.... wskazują na to przychód jaki
    "osiągnołem" jak i okres zatrudnienia (poz 4,5,34,35 itd)
    Coś tu mi nie pasuje..

    dziękuje za wszelkie informacje
    piotrek

  • 10. Data: 2004-02-12 20:19:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, piotrek wrote:
    [...]
    >+ pracowałem w pewnej firmie "X" od 1 X2002 do 31 XII 2002
    >+ w lutym 2003 dostałem od nich Pit 11

    ...błędny (bo z pensją odebraną w styczniu - no chyba że
    ona BYŁA W KASIE już w grudniu) !

    [...]
> [...]
    >+ 2003 do 30 VI 2003 dalej tam pracowałem.... wskazują na to przychód jaki
    >+ "osiągnołem" jak i okres zatrudnienia (poz 4,5,34,35 itd)

    Albo pomyłka (przyznam że wątpię) albo próba kantu...
    Odezwania się "do nich" i tak nie unikniesz: ja bym zadzwonił
    po dobroci. Ale bez stopniowania: albo zaraz (w rozsądnym terminie
    wyjaśniają i posyłają ci korektę PIT) albo... wytoczyć
    wszystko co ci grupowicze pisali :)
    Co prawda nie pamiętasz żebyś pracował, ale pensji nie
    odbierałeś na pewno ;>, wiec jak się mylisz to chcesz widzieć
    dokumenty wpłat do ZUS oraz na swoje konto ;]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)