  • 1. Data: 2007-07-06 12:52:24
    Temat: Zwrot VAT, 180 dni a NIP UE
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Czy obligatoryjne 180 dni czekania na zwrot dotyczy nowych
    podatników tylko wtedy, jesli wystąpili o NIP UE,
    czy też wszytskich nowych podatników - przez rok od rozpoczęcia
    działalności?
    Pytam, bo byłem świecie przekonany, że nowy podatnik zawsze ma 180 dni
    czekania,
    a teraz w ustawie znalazłem tylko art. 97 ust 5., który mówi tylko o tych
    którzy wystąpili o NIP-UE.
    Z tego by wynikało że nowa spółka cywilna bez NIPu UE może się zgłaszać do
    zwrotu w
    terminie 60 dni, jeśli z art. 87 nie wynikają jakieś przeciwskazania.
    Mam rację?