  • 1. Data: 2003-04-06 20:15:38
    Temat: Zwrot czesci wydatkow na remont przez spoldzielnie
    Od: Agata Wasilewska <a...@n...spam.astercity.net>

    Witam

    W 2000 roku wymienilam okna w mieszkaniu. W 2002 spoldzielnia zwrocila
    mi ok. 30% kosztow. Wydedukowalam juz, ze w zasadzie jest to moj dochod
    i wpisze go sobie w 'inne zrodla' (byl juz 20.01.2003 podobny watek na
    grupie - rada byla taka sama).

    Teraz pytanie wlasciwe: czy moge to zrobic bez zadnej 'podkladki' ze
    spoldzielni? Mam tylko adnotacje na fakturze za okna. Wiem, ze np. w
    przypadku zwrotu wkladu mieszkaniowego spoldzielnia wystawia PIT-14. A w
    takim przypadku?

    Bede wdzieczna za pomoc

    Agata

  • 2. Data: 2003-04-07 07:55:11
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Agata Wasilewska" <a...@n...spam.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:3E908AEA.10505@no.spam.astercity.net...
> [...]
    > spoldzielni? Mam tylko adnotacje na fakturze za okna. Wiem, ze np. w
    > przypadku zwrotu wkladu mieszkaniowego spoldzielnia wystawia PIT-14. A w

    ------------------------------------
    Prawde powiedziawszy to też nie wiem ale wydaje się że jeśli na fakturze
    masz kwotę zwrotu i faktycznie w tej wysokości otrzymałaś zwrot to bym
    wpisała do pit-u i już.
    Jeśli otrzymałaś zwrot w gotówce to może być potwierdzeniem ale pewnie
    uwzględnili ci to w czyszu.Co do otrzymania pit od spółdzielni to nie wiem
    zupełnie czy powinnaś dostać.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-08 13:55:29
    Od: "Agata Wasilewska" <a...@n...spam.astercity.net>

    "Agata Wasilewska" <a...@n...spam.astercity.net> wrote in message

> [...]
    > spoldzielni? Mam tylko adnotacje na fakturze za okna. Wiem, ze np. w
    > przypadku zwrotu wkladu mieszkaniowego spoldzielnia wystawia PIT-14. A w

    Czesc

    Dziekuje, Wiolu, za pomoc.

    W kazdym razie dzownilam tez do US. Moze kogos to zainteresuje. Powiedzieli
    mi, ze nalezy to wykazac w doliczeniach do podatku (poz. H.112 na PIT-37).
    Gdybym dostala ze spoldzielni PIT, wtedy musialabym to wykazac w
    przychodach - pozycja 'Inne zrodla'.

    Agata