  • 11. Data: 2003-02-25 22:08:38
    Temat: Re: Zwrot na konto? Jaki druk?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Numer rachunku jest na NIP-3.
    > Zwykle mało skuteczne, więc zwykle na dole pit-37 (36) wpisuję: proszę o
    > zwrot na rachunek nr ..."
    > Raz napisałem proszę o zwrot na rachunek zgodny z deklaracją NIP-3 to mi
    > przysłali pocztą :-)

    Dokładnie to jest najlepszy sposób - podać dokładnie rachunek (najlepiej
    już w nowym formacie) na druku:
    -nip-3 dla nieprowadzących DG
    -nip-1 dla prowadzących DG
    a do tego dopisać to samo na dole deklaracji, a jak wam się zdarzy coś
    takiego jak KK to wtedy możecie pisać pismo do naczelnika - może będzie
    jakiś bonus: np. zwolnienie z podatków na dwa lata :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke