  • 11. Data: 2002-02-21 13:52:31
    Temat: Re: amortyzacja notebookow - jak ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    news:1f72.0000069f.3c74f60d@newsgate.onet.pl...

    > 60% = zwykle 30% (wykaz rocznych stawek amort.)
    dla tej grupy i zastosowanie
    > wspolczynnika "2", zgodnie z art. 22i pkt. 2
    ppkt.22 PODF:

    czyli w pierwszym roku 30% a dopiero od następnego
    60 % ?

    Sark

  • 12. Data: 2002-02-21 14:16:09
    Od: "Barlew" <b...@p...onet.pl>

    > Czy juz wszystko wyjasnilem?
    Wlasnie problem w tym, ze Ty niewiele wyjasniasz - ja jestem praktykiem i
    oczekuje porad praktycznych, a nie np.: na moje stwierdzenie "st. amort.
    60%" ty stwierdzasz >Przeoczyles ust. 4.<
    i co mi z takiej informacji!!?? powiedz lepiej dobrze lub zle!
    tego typu odpowiedzi sa dla mnie rownie bezwartosciowe jak odpowiedzi Pan z
    US, a ty chyba nie pracujesz w US? ;)

  • 13. Data: 2002-02-21 14:17:46
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Barlew <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a52v9a$ehn$...@n...onet.pl...

> [...]
    > 60%" ty stwierdzasz >Przeoczyles ust. 4.<
    > i co mi z takiej informacji!!?? powiedz lepiej dobrze lub zle!

    Sam zaczales cytowac ustawe to myslalem, ze sie orientujesz w przepisach.
    Stawke 2x moze byc stosowana od nastepnego roku, po wprowdzeniu ST do
    uzytkowania.
    Najlepsza sytuacja kupic ST w grudniu. Wtedy od stycznia masz juz 60% dla
    grupy 4.

    > tego typu odpowiedzi sa dla mnie rownie bezwartosciowe jak odpowiedzi Pan
    > US, a ty chyba nie pracujesz w US? ;)

    Na razie nie zamierzam.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 14. Data: 2002-02-22 09:53:48
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Thu, 21 Feb 2002 15:17:46 +0100, "Karol" <a...@b...com> piszesz:

> [...]
    >uzytkowania.
    >Najlepsza sytuacja kupic ST w grudniu. Wtedy od stycznia masz juz 60% dla

    Ale kupujac w styczniu mozna amortyzowac degresywnie, prawda?
    To chyba wypada nieco lepiej, mimo ze czas amortyzacji bedzie dluzszy
    o 3 miesiace.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski