  • 1. Data: 2009-01-29 08:21:34
    Temat: Zna ktoś program z pełną księgowością i możliwością importu dokumentów księgowych z zewnątrz ?
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    Witam

    Nie wiem czy pytanie kieruję na odpowiednią grupę więc na wszelki
    wypadek od razu przepraszam i proszę o wskazanie tej bardziej
    odpowiedniej.

    Tworzę dla mojego Klienta oprogramowanie, do którego będą wprowadzane
    dokumenty księgowe dotyczące zarówno zakupów jak i sprzedaży.

    Program w kwestii faktur ma mieć zakres jak najwęższy więc już np.
    wystawienie korekty miało by się odbywać w
    _DOCELOWYM_PROGRAMIE_KSIEGOWYM_

    _DOCELOWY_PROGRAM_KSIEGOWY_ musi obsługiwać pełną księgowość oraz
    umożliwiać automatyczne wprowadzanie dokumentów.

    System, które pozwalają na import z pliku XML ale wymagają aby ktoś
    siadł do kompa, uruchomił moduł importu, wskazał plik i zatwierdził -
    odpadają. Chodzi o rozwiązanie, które może być obsłużone w 100% przez
    programistę i później nie wymaga obecności człowieka.

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2009-01-29 18:02:25
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Łukasz Wojciechowski wrote:
> [...]
    > odpadają. Chodzi o rozwiązanie, które może być obsłużone w 100%
    > przez programistę i później nie wymaga obecności człowieka.

    Wiekszsc (a moze wszystkie) programy ksiegowe trzymaja dane w jakiejs
    bazie. Moze moglbys importowac prosto do bazy, jakims skryptem?

    Wieslaw

  • 3. Data: 2009-01-30 18:52:28
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    On 29 Sty, 19:02, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

    > Wiekszsc (a moze wszystkie) programy ksiegowe trzymaja dane w jakiejs
    > bazie. Moze moglbys importowac prosto do bazy, jakims skryptem?
    >
    > Wieslaw

    No na pewno jest to jakiś pomysł ale chyba zbyt ryzykowny - wolałbym
    korzystać z narzędzi dostarczanych przez producenta.