  • 1. Data: 2003-03-20 11:33:29
    Temat: barmanka na zlecenie
    Od: "Mariusz" <d...@p...onet.pl>

    Czy mogę zatrudnić samodzielną barmankę na umowę zlecenie z zakresem
    zlecenia na sprzedaż towarów i utrzymanie porządku w barze w związku z
    zapisem w k.p., zgodnie z którym od 29 listopada 2002 r. ze stosunkiem pracy
    mamy do czynienia m.in., gdy praca jest wykonywana w miejscu i czasie
    wyznaczonym przez pracodawcę ? Pracuje ona praktycznie bez bezpośredniego
    ciągłego nadzoru a efekty wykonania umowy są sprawdzane przeze mnie
    wieczorem .
    W Rzepie jest przykład opiekunki do dziecka
    http://www.rp.pl/prawo/doc/Praca/Umowy/umowa2.html#d
    1r2 i w moim
    przypadku jest podobnie, tak sądzę , choć opiekunka to nie barmanka :-).

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-03-21 00:36:44
    Temat: Re: barmanka na zlecenie
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    1r2 i w moim
    > przypadku jest podobnie, tak sądzę , choć opiekunka to nie barmanka :-).

    Nie przejdzie w PIP, ZUS, US.

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-03-21 20:49:47
    Od: "Maja" <r...@p...onet.pl>

    > Nie przejdzie w PIP, ZUS, US.

    A umowa zlecenie na prace porzadkowe przejdzie?
    Maja