  • 1. Data: 2003-05-13 13:57:16
    Temat: brak faktury w obiegu ??
    Od: "Robert Steward" <o...@w...onet.pl>

    proszę o pomoc
    w n/w kwestii

    napisałem fakturę, która nie poszła do klienta, ale firma zapłaciła od niej
    podatek i VAT (nie wyrzuciłem jej z zestwawienia faktur)
    po jakim czasie zauważyłem brak faktury (i brak pieniedzy za nią)

    jak to odkręcić,
    aby odzyskać nadpłacony podatek

    bardzo nieprzytomny
    RS

  • 2. Data: 2003-05-13 20:54:36
    Temat: Re: brak faktury w obiegu ??
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Robert Steward" <o...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatek i VAT (nie wyrzuciłem jej z zestwawienia faktur)
    > po jakim czasie zauważyłem brak faktury (i brak pieniedzy za nią)

    ------------------
    Jak ty chcesz odzyskać podatek udawać że nie wystawiłeś faktury .A może
    spróbować odzyskać pieniądze za fakture a klientowi dać dupliat .Jakoś inne
    pomysły nie przychodzą mi do głowy .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-13 21:35:53
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

    Zapytaj klienta czy przyjmie Twój duplikat i jednocześnie z nim korektę
    /zwrot/

    Pzdr
    BogdanK

  • 4. Data: 2003-05-14 05:52:40
    Temat: Odp: brak faktury w obiegu ??
    Od: "Robert Steward" <o...@w...onet.pl>

    Użytkownik Bogdan K <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9rofb$1pg$...@n...onet.pl...

    > Zapytaj klienta czy przyjmie Twój duplikat i jednocześnie z nim korektę
    > /zwrot/

    faktura nie poszła dla klienta A, dostał ją klient B
    podatek firma zapłaciła od dwóch faktur, a winna od jednej:-(

    ktoś mi mówił o tym aby klientowi A dać do podpisania oświdczenie
    o nie wejściu faktury do obiegu gospodarczego

    nieprzytomny RS

  • 5. Data: 2003-05-14 14:47:18
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

    > faktura nie poszła dla klienta A, dostał ją klient B
    > podatek firma zapłaciła od dwóch faktur, a winna od jednej:-(

    Jeśli masz kontakt z klientem A to zaproponuj mu duplikat i korektę /zwrot/
    razem
    dla niego jest to podatkowo neutralne musi tylko zaksięgować dwa dokumenty,
    a Ty masz podstawę do skorygowania /zmniejszenia/ sprzedaży a więc
    odzyskania Vatu zapłaconego wcześniej, oraz w dochodowym też sie poprawi.

    > ktoś mi mówił o tym aby klientowi A dać do podpisania oświdczenie
    > o nie wejściu faktury do obiegu gospodarczego

    o czymś takim nie słyszałem

    BogdanK