  • 1. Data: 2007-06-17 19:10:37
    Temat: brak ZUS DRA z 1999roku, a wezwanie
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Witam,

    Zus sie do mnie zgłosił, wzywając mnie do wyjaśnienia sprawy brakującego
    ZUS DRA z 1999r. I jak na złosć - nie mam potwierdzonej kopii tego
    jednego akurat druku. Na oko wrzuciłem go do skrzynki w ZUS, bo kolejka
    była ogromna. Składałem później ZUS DRRB.

    Chcą bym złożył ten druk teraz.

    Pytanie - złożyć, czy trzymać się wersji lex retro non agit, ktorą
    ZUS sobie kwestionuje, stosując twardo ustawę z 2003 roku?

    Zastanawiam się, czy to nie jest aby podpucha jakaś i jakie mogą być
    konsekwencje, jeśli złożę ten druk - chodzi mi o ewentualny bieg przedawnienia,
    by przez głupotę nie wpakować się w sytuację, gdy przez uznanie tego
    wezwania stracę ewentualne przedawnienie (termin 5 lat wynikający
    z poprzedniej ustawy), a dodatkowo przyznam się do niezłożenia tego druku.
    Bo udowodnić, że złożyłem nie mam jak - brak potwierdzenia.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    > temu miesięcznikowi jestem wierny prawie od pierwszego razu ...
    > (tzn. numeru...(no to znaczy od pierwszego wydania) ;)))
    Moja mama zawsze mi powtarzała, że pierwszy raz to dopiero
    po wydaniu :) <*****>