  • 1. Data: 2002-05-23 08:41:15
    Temat: budowa okablowania komputerowego a podatki
    Od: G...@i...pl (Grzegorz Marcinkowski)

    Czesc,

    czy wybudowanie okablowania dla sieci komputerowej z pieniedzy
    funduszu remontowego wspolnoty - przejdzie pod wzgledem prawnym?

    Grzesiek

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 2. Data: 2002-05-23 18:30:07
    Temat: Re: budowa okablowania komputerowego a podatki
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Grzegorz Marcinkowski wrote:

    > Czesc,
    >
    > czy wybudowanie okablowania dla sieci komputerowej z pieniedzy
    > funduszu remontowego wspolnoty - przejdzie pod wzgledem prawnym?
    Nie przejdzie. Remont to remont. Gdyby ta sieć już była, to jej
    modernizacja... może... Ale to całkiem nowy obiekt.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-23 21:42:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 May 2002, Grzegorz Marcinkowski wrote:

    >+ Czesc,
    >+
    >+ czy wybudowanie okablowania dla sieci komputerowej z pieniedzy
    >+ funduszu remontowego wspolnoty - przejdzie pod wzgledem prawnym?

    Dopiszę się do pytania dokonując tłumaczenia na moje: czy
    z funduszu remontowego można dokonać inwestycji, w tym ulepszenia ?
    (sądząc po nazwie "funduszu" - nie bardzo... :(!)

    W zakresie DG różnice znam (remont w koszt, inwestycja [ulepszenie
    jest inwestycją] nie - amortyzacja), ale rozporządzenia do uproszczonej
    księgowości wspólnot nawet jeszcze nie lokalizowałem (jak ktoś
    ma namiar pod ręką to poproszę !) - bo wszystko (dopiero) przede
    mną :]

    Pozdrowienia, Gotfryd