  • 1. Data: 2002-05-23 07:41:15
    Temat: Dom w systemie deweloperskim a ulga na działkę
    Od: "Lucas" <l...@p...com>

    Witam,

    Czy jest prawdą, że kupując gotowy dom zbudowany w systemie
    deweloperskim, gdzie dom i działka są na jednym akcie
    notarialnym nie można odliczać działki i trzeba wszystko
    wrzucić do dużej ulgi budowlanej?

    Tak twierdzi mój US kwestionując mi odliczenia...
    Jeżeli to prawda, to jaka jest tego podstawa prawna?

    Z góry dziękuję.

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-23 08:19:37
    Temat: Re: Dom w systemie deweloperskim a ulga na działkę
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Lucas" <l...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wrzucić do dużej ulgi budowlanej?
    >
    > Tak twierdzi mój US kwestionując mi odliczenia...
    > Jeżeli to prawda, to jaka jest tego podstawa prawna?

    Podstawa jest (była :-) ustawa i wyrok NSA.

    Ale jak poszukasz w sieci, a takze w archiwum grupy za ostatni miesiac, to
    znajdzesz link do nowej interpretacji MF.

    Karol