  • 11. Data: 2006-08-09 21:29:39
    Temat: Re: castorama - wydawanie faktur na podstawie paragonu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Aug 2006, WAM wrote:

    > Zgadzam sie.

    ...a jak się zapatrujesz na prawidłowość odliczenia VAT wg takiej
    faktury? ;)
    Prawdę mówiąc z zasady VAT wynika że prawo powinno być, ale czy
    jakiegoś haczyka którym podatnika da się wyciągnąć z zadowolenia
    nie ma to nie wiem :|

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-08-10 06:02:22
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Wszystko pasuje.
    > Do momentu kontroli VAT - bo faktura jest nieprawidłowa (data wystawienia
    > późniejsza niż 7 dni od sprzedaży) więc jest p. zaczepienia do braku
    > prawa odliczenia VAT.

    a który art. mówi, że VAT z tak nieprawidłowo wystawionej faktury jest
    nie do odliczenia? W sumie jest bardzo niewiele już w tej chwili
    przypadków, w których brak prawa działa, wydawało mi się, że ww.podany
    nie działa, ale mam prawo się mylic

    g.

  • 13. Data: 2006-08-10 07:07:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Aug 2006, gonia wrote:

    > a który art. mówi, że VAT z tak nieprawidłowo wystawionej faktury jest nie do
    > odliczenia?

    W poście obok nadmieniłem o tej wątpliwości :)
    Pytaniem pozostaje czy nie ma innego bata za "księgowanie nieprawidłowych
    dokumentów".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)