  • 1. Data: 2009-03-17 20:35:00
    Temat: ceny w biurze rachunkowym
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos może podać przykładowe ceny z biurze rachunkowym

    jacek

  • 2. Data: 2009-03-17 20:51:17
    Temat: Re: ceny w biurze rachunkowym
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > Czy ktos może podać przykładowe ceny z biurze rachunkowym

    3 pracownikow, 2 kasy fiskalne okolo 120 fv zakupowych, rejestr sprzedarzy,
    2 auta (amortyzacja), koszt 500zł netto woj. śląskie.

  • 3. Data: 2009-03-17 23:17:18
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "jacek" <8...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktos może podać przykładowe ceny z biurze rachunkowym

    1-osobowa DG, ogólne+VAT, ok 30 FV zakupowych, kilka sprzedażowych, auto,
    podkarpackie - stówka netto
    pozdr.
    aszfer

  • 4. Data: 2009-03-18 08:36:33
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Za to samo w W-wie zaspiewali 600 zł ;-)))
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-18 09:21:27
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Za to samo w W-wie zaspiewali 600 zł ;-)))
    > JaC
    >

    > -----

    podkarpackie - stówka netto
    tylko ze w wawie te fakturki sprzedażowe są w euro

    a na podkarpaciu w rublach

    michal

  • 6. Data: 2009-03-18 13:57:28
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Usrobo" napisał w wiadomości :

    > tylko ze w wawie te fakturki sprzedażowe są w euro
    > a na podkarpaciu w rublach

    hehe, dobre dobre, rozbawiło mnie
    choć jeżeli już to w chrywnach a nie w rublach :)
    a tak serio: sam jestem z podkarpacia i właśnie dzięki takiemu myśleniu jak
    kolegi powyżej, żyje mi się tu lepiej, spokojniej i taniej niż w większych
    miastach,
    a dla ścisłości - pensję dostaję w euro :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2009-03-20 07:41:15
    Od: Jarod <j...@u...pl>

    On 2009-03-18, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Za to samo w W-wie zaspiewali 600 zł ;-)))
    > JaC

    auto, podkarpackie - stówka netto

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Szybkie zapytanie do Google i juz po kilku
    minutach można ustalić, że cena ta taki zestaw w Warszawie ksztaltuje
    się w przedziale 200-250z netto. No chyba, że ktoś korzysta z biura
    rachunkowego połączonego z salonem masażu to wtedy placi 600zl.

    Serdecznie,
    Jarod