  • 1. Data: 2003-08-30 12:28:49
    Temat: co tam panie w trybunale
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    Rzecznik praw obywatelskich zaskarżył do Trybunału Konstytucyjnego par. 48
    ust. 4 pkt 2 rozporządzenia ministra finansów z dnia 22 marca 2002 r. w
    sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
    oraz o podatku akcyzowym (Dz.U. nr 27, poz. 268 z późn. zm.). Przepis ten
    przewiduje, że faktury i dokumenty celne nie stanowią podstawy do obniżenia
    podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku
    naliczonego, gdy nabywca posiada fakturę lub fakturę korygującą
    niepotwierdzoną kopią u sprzedawcy.

    P.S. Chyba się pan rzecznik wpierw mocno pierdolnoł w głowę. No i czas na
    zmiane tabliczki na drzwiach na "Rzecznik Praw Oszustów Podatkowych"

  • 2. Data: 2003-08-30 13:40:31
    Temat: Re: co tam panie w trybunale
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Profil1 napisał:

> [...]
    >
    > P.S. Chyba się pan rzecznik wpierw mocno pierdolnoł w głowę. No i czas na
    > zmiane tabliczki na drzwiach na "Rzecznik Praw Oszustów Podatkowych"

    Nie bardzo rozumiem.
    To tu wookoło każdy kto ma malutkie pojęcie o vacie pieje, że w końcu
    RPO ruszył głową i zaskarżył ten skandaliczny przepis o
    odpowiedzialności za cudze błędy i oszustwa (co w przekonaniu mim i
    wszystkich znanych i przedsiębiorców, powinien był zrobic dawno temu) a
    tu sie okazuje że jednak przepis jest OK i RPO swoja skargą działa na
    niekorzyśc podatników.

    Patrzcie państwo..

    Bo nie śmiem sugerować że autor powyższego postu nie potrafi czytać ze
    zrozumieniem...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-08-30 16:32:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Aug 2003, Profil1 wrote:

> [...]
    >+ niepotwierdzoną kopią u sprzedawcy.
    >+
    >+ P.S. Chyba się pan rzecznik wpierw mocno pierdolnoł w głowę.

    Na pewno rzecznik ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 4. Data: 2003-08-31 19:05:41
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

> [...]
    > niekorzyśc podatników.
    >
    > Patrzcie państwo..
    >
    > Bo nie śmiem sugerować że autor powyższego postu nie potrafi czytać ze

    Nie śmiem zapropopnować autorce powyższego postu rozpoczęcia produkcji
    lewych faktur albo też i nabywania takich w wiadomym celu.

  • 5. Data: 2003-08-31 19:07:14
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Na pewno rzecznik ? ;>
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT)

    Na pewno rzecznik ;<
    i to bardzo, i to nie pierwszy raz ;<

  • 6. Data: 2003-08-31 19:38:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Profil1" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > P.S. Chyba się pan rzecznik wpierw mocno pierdolnoł w głowę. No i czas na
    > zmiane tabliczki na drzwiach na "Rzecznik Praw Oszustów Podatkowych"

    Nie rób sobie jaj. Akurat odpowiedzialność za cudzą winę jest kuriozum i
    dziwię się, że to popierasz. Za fałszowanie dokumentów (=wystawianie lewych
    faktur, albo podrabianie faktur) grozi 5 lat więzienia. To i dotkliwe
    sankcje z ustawy karno-skarbowej powinny powstrzymać OSZUSTÓW.
    Teraz jest tak, że ja kupuję coś, powiedzmy samochód - w dobrej wierze - od
    Kowalskiego, odliczam sobie VAT (spox, sam.ciężarowy ;-), a Kowalski wywala
    kopię faktury i nie płaci VAT-u. To dlaczego ja mam być ścigany za oszustwa
    Kowalskiego???

    Pozdrawiam,
    BaLab

    BTW, co się dzieje, gdy sprzedawca nie ma kopii faktury, ale VAT uiścił???
    Też kupujący nie może sobie jego odliczyć???

  • 7. Data: 2003-09-01 12:34:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Aug 2003, Profil1 wrote:
    [...]
    >+ > Bo nie śmiem sugerować że autor powyższego postu nie potrafi czytać ze
    >+ > zrozumieniem...
    >+ >
    >+ > Maddy
    [...]
    >+ Nie śmiem zapropopnować autorce powyższego postu rozpoczęcia produkcji
    >+ lewych faktur

    A co zmieni w zakresie *'produkcji'* rzeczone usunięcie zapisu ??

    >+ albo też i nabywania takich w wiadomym celu.

    Jakim, konkretnie ?
    Bo jeśli chodzi o "generowanie kosztów" (z powietrza) to
    patrz jak wyżej, zaś jeśli chodzi tylko o "przesuwanie
    kosztów" to liniowy podatek rozwiązałby problem prościej
    niż łamanie podstawowych zasad państwa prawa - bo karanie
    kogoś VATem "z nawiązką" za to że *kontrahent* wyrzucił
    fakturę nie ma ze sprawiedliwością nic wspólnego.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 8. Data: 2003-09-01 12:37:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > On Sat, 30 Aug 2003, Profil1 wrote:
    [...]
    >+ > >+ P.S. Chyba się pan rzecznik wpierw mocno pierdolnoł w głowę.

    Coż, pozostaje ci życzyć żebyś kiedyś się "przejechał"
    na tym lub podobnym przepisie z kategorii "sprawiedliwych
    inaczej" i sprawdzić co *wtedy* powiesz.
    Bo słowa do ciebie nie trafiają.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 9. Data: 2003-09-01 18:12:47
    Temat: Re[2]: co tam panie w trybunale
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    (...)

    P> Nie ?miem zapropopnować autorce powyższego postu rozpoczęcia produkcji
    P> lewych faktur albo też i nabywania takich w wiadomym celu.

    Profil1 - ja tez nie rozumiem, jakie rozumowanie doprowadza Cie do
    wniosku, ze to co proponuje RPO jest zle. Czy moglbys to jasno
    wylozyc?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 10. Data: 2003-09-02 06:23:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Sep 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ >> Maddy
    >+
    >+ P> Nie ?miem zapropopnować autorce powyższego postu rozpoczęcia produkcji
    >+ P> lewych faktur albo też i nabywania takich w wiadomym celu.
    >+
    >+ Profil1 - ja tez nie rozumiem, jakie rozumowanie doprowadza Cie do
    >+ wniosku, ze to co proponuje RPO jest zle. Czy moglbys to jasno
    >+ wylozyc?

    Może implementacja starego dowcipu:
    "- nie on ukradł ale jemu ukradli...
    - No tak, niemniej zamieszany w kradzież zegarka był !"
    :]

    pozdrowienia, Gotfryd