  • 1. Data: 2003-08-30 12:40:38
    Temat: odsetki na koncie, czy ksiegowac ?
    Od: "DEG" <f...@w...pl>

    Jak w temacie.
    ban doliczyl mi na koniec miesiaca odsetki. Czy odsteki mam ksiegowac jako
    przychod ?
    Czy wogole nie ksiegowac ?
    Jesli mam zaksiegowac to jak to zrobic ? w jakie kolumny wpisac i jak opisac
    ?

    z gory dzieki
    DEG

  • 2. Data: 2003-08-30 12:53:32
    Temat: Re: odsetki na koncie, czy ksiegowac ?
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    tak

  • 3. Data: 2003-08-30 13:43:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik DEG napisał:

> [...]
    > Czy wogole nie ksiegowac ?
    > Jesli mam zaksiegowac to jak to zrobic ? w jakie kolumny wpisac i jak opisac

    Wieszczę że chodzi o konto "firmowe".
    Księgować jako przychód w "pozostałe przychody" a opisac "odsetki uzyskane".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-08-30 19:02:30
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    Wystarczy zazksięgować jako "pozostałe przychody". Mając wyciąg bankowy
    dodatkowe opisy są zbędne. Rozumem, że chodzi o tzw. konto firmowe.

  • 5. Data: 2003-08-30 20:26:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Aug 2003, Nemo wrote:

    >+ Wystarczy zazksięgować jako "pozostałe przychody". Mając wyciąg bankowy
    >+ dodatkowe opisy są zbędne. Rozumem, że chodzi o tzw. konto firmowe.

    Najpierw wKF: nie mógłbyś "po ludzku" odpowiadać, czyli *pod*
    cytatem (żeby łatwiej było komentować ;)!) ?

> [...]
    [...]
    >+ > Wieszczę że chodzi o konto "firmowe".
    >+ > Księgować jako przychód w "pozostałe przychody" a opisac

    Zakładając że odnosiłeś się do ww. cytatu - to co, chcesz
    w KPiR pozycję "opis zdarzenia" zostawić *pustą* ??
    Tłumacząc na polski: "coś zapłaciłem w banku" ;) ?!
    Ja tam kompresuję co można (odsetki i opłaty w jednym
    wierszu KPiR jako "rozl. przych. i opłat konta")
    ale nie aż tak żeby *nic* nie pisać :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 6. Data: 2003-08-31 09:51:57
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Najpierw wKF: nie mógłbyś "po ludzku" odpowiadać, czyli *pod*
    > cytatem (żeby łatwiej było komentować ;)!) ?

    O'k Gotfryd, zastosuję się. Pozdrawiam :-)

  • 7. Data: 2003-09-01 08:24:15
    Od: Lolas <s...@l...it.pl>

    > Wystarczy zazksi?gowaae jako "pozosta?e przychody". Maj?c wyci?g bankowy
    > dodatkowe opisy s? zb?dne. Rozumem, ?e chodzi o tzw. konto firmowe.

    Czy to znacza podwojne opodatkowanie odsetek? Przeciez bank juz pobiera 19%
    podatku od odsetek, a po wrzuceniu ich do przychodow znowu powodujemy ich
    opodatkowanie!

  • 8. Data: 2003-09-01 08:34:20
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > Czy to znacza podwojne opodatkowanie odsetek? Przeciez bank juz pobiera 19%
    > podatku od odsetek, a po wrzuceniu ich do przychodow znowu powodujemy ich
    > opodatkowanie!

    Na koncie firmowym nie pobiera. Z konta niefirmowego nie musisz
    księgować odsetek.

    Tomek