    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: [crosspost] kaczynski i kasa na konto mamusi
    Date: Tue, 16 Oct 2007 08:41:43 +0200

    daje tego posta na dwie grupy bo tak mnie to zastanawia

    skoro kaczynski oficjalnie sie przyznaje do tego ze jego kasa splywa na konto
    mamusi, to czy nie powinien sie tym zainteresowac u.s.

    o ile mi sie wydaje to w najlepszym przypadku powinien przy kazdej wplacie
    podpisywac umowe darowizny czy cos podobnego, bo de facto w swietle prawa staje
    sie to kasa mamusi

    jak taka sytuacja wyglada od strony prawno podatkowej, czy takim stanem rzeczy
    odpowiednie urzedy powinny zainteresowac sie same czy po odowiednim doniesieniu?

    patrzac na to od strony matki, to mam wrazenie ze powinna to wykazac rowneiz
    picie rocznym, czy moze sie myle?

    pozdrawiam