  • 1. Data: 2009-08-10 13:59:52
    Temat: [crosspost]problem z klientem
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Witam, wykonalem banery dla klienta, wystawilem fakture, zawiozlem banery,
    wspomnialem o zarysowaniach na dwoch z trzech sztuk,zostaly przyjete przez
    pracownika,a faktura podpisana tez przez pracownika . Na drugi dzien klient
    zlozyl reklamacje z okresleniem ze usluga nie zostala wykonana wg jego
    (skrytych) zalozen, czesc rzeczy ktore dostarczylem w ramach uslugi jest
    uszkodzona. Zgodzilem sie co do uszkodzen na niktorych z nich (banery
    zabralem), ale nie zgodzilem sie ze banery zostaly wykonane z "za cienkiego"
    matrerialu (klient nie okreslil grubosci w zamowieniu). Klient mi w ramach
    reklamacji odeslal fakture określając, że usługa zostala wykonana niezgodnie
    z jego zamowieniem, bo "zawsze mial grubsze banery".
    Jak wspomnialem ,uznalem czesc reklamacji-wlasnie pisze pismo, ale czesci
    nie uznalem. Musze teraz cos zrobic z fakturą. Do glowy przychodzi mi
    wystawienie korekty i odjecie z niej rzeczy, ktore zabralem. Ale jeden baner
    zostaje. Jak to rozwiazac ksiegowo?
    jesli wystawie korekte, to jestem prawie pewien, ze klient jej nie przyjmie,
    nie podpisze i nie odesle- chcialem ja wsadzic do odpowiedzi na reklamacje.
    no ale bede w kropce.
    Wszystkie argumenty co do wykonania zlecenia sa po mojej stronie-
    zapewnienia producenta materialu, drukarni, zamowienia klienta bez
    okreslenia gramatury itd.

    NO i drugie pytanie, jesli wystawie korekte to czy musze korygowac
    deklaracje VAT za lipiec? (podstawowa faktura jest z lipca, korekta
    sierpien)

    bede wdzieczny za wszleka pomoc ksiegowo-prawnicza, jak to rozwiazac
    pzdr
    Anax