  • 1. Data: 2003-11-02 17:51:16
    Temat: Re: czterobrygadówka a zmiana czasu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Nov 2003, MarcinekP wrote:
    [...]
    Zdaje mi się że widziałem opis rok temu :) na .prawo,
    bo problem podatkowy to chyba nie jest :) ?

    A dywagując swobodnie: jak brygada ma umowy o pracę
    rozliczaną godzinowo to jakoś nie widzę różnicy
    między "godziną dodaną" urzędowo a inaczej.
    Wiem, na wiosnę będzie awantura że "byli całą szychtę" :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-11-03 06:58:56
    Temat: czterobrygadówka a zmiana czasu
    Od: "MarcinekP" <p...@g...pl>

    Witam,

    Zakład pracuje w systemie czterobrygadowym, w zwiazku ze zmiana czasu
    jedna z brygad pracowala godzine dluzej (analogicznie na wiosne jenda z
    brygad bedzie pracowala godzine mniej - nie wiadomo czy to bedzie ta sama
    brygada)

    Jak ta jedna godzine rozliczyc:
    Czy nalezy wyplacic godzine nadliczbowa - jezeli tak to jaka...

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2003-11-04 15:05:35
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-02 18:51 Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    >między "godziną dodaną" urzędowo a inaczej.
    > Wiem, na wiosnę będzie awantura że "byli całą szychtę" :]

    ...i tego typu dyskusje powodują większe straty energii niż
    zaoszczędzone w wyniku zmian czasu.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)