  • 1. Data: 2005-05-29 19:19:20
    Temat: Re: Banalne: Początek działalności 01.02 to ZUS do 10.03, prawda?
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d7d44t$2emt$1@node2.news.atman.pl...
    > Mam proste pytanie. Jak ktoś zaczyna działalność 1 lutego, to ZUS za luty
    > musi wpłacić do 10 marca, prawda?

    prawda

    p.

  • 2. Data: 2005-05-29 19:22:34
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

  • 3. Data: 2005-05-30 12:35:03
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d7d4sv$t4h$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> wrote:

    > Użytkownik "Przemek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > prawda

    Niekoniecznie.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 4. Data: 2005-05-30 15:30:08
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    > Niekoniecznie.

    Jak to?

  • 5. Data: 2005-05-30 22:05:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 May 2005, Przemek wrote:

    >+ > Niekoniecznie.
    >+
    >+ Jak to?

    ...obstawiam możliwość: "ma pracowników".
    Wtedy termin: 15. następnego miesiąca.
    Dobrze "przykładowo" obstawiłem ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-05-31 11:03:24
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d7fb7i$2rvr$1@riot.atman.pl>, "Przemek" <p...@w...pl>
    wrote:

    > Jak to?

    Z www.zus.pl:

    "Terminy rozliczania i opłacania składek

    Składki na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz na
    fundusze pozaubezpieczeniowe (Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych
    Świadczeń Pracowniczych) za dany miesiąc kalendarzowy należy rozliczać i
    opłacać w następujących terminach:

    do 5. dnia następnego miesiąca - jednostki budżetowe, zakłady budżetowe
    i gospodarstwa pomocnicze w rozumieniu art. 18 ust. 1, art. 19 ust. 1 i
    art. 20 ust. 1 ustawy z 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych,
    do 10. dnia następnego miesiąca - osoby fizyczne opłacające składkę
    wyłącznie za siebie,
    do 15. dnia następnego miesiąca - pozostali płatnicy."