    From: "ktp" <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: czy mogę skorygować VAT-7
    Date: Thu, 21 Feb 2002 20:08:33 +0100

    Witam

    sytuacja:
    we wrześniu 2001 część sprzedaży była
    z 3% VAT (komputery dla szkoły)

    w VAT-7 za 09.2001 tyle, ile się dało nadwyżki było wykazane
    do zwrotu na rachunek bankowy, reszta do przeniesienia...
    na początku listopada była kontrola VATowska września
    jest protokół z tej kontroli że wszystko OK i .... cisza...
    pieniędzy do dzisiaj jak nie było, tak nie ma....

    i tu pytanie:
    czy mogę teraz skorygować VAT-7 za 09.2001 tak, aby
    wykazać całą kwotę do przeniesienia ????
    (i oczywiście V-7 za 10, 11, 12 - wszędzie były przeniesienia
    zwiększyłbym je teraz o tamtą kwotę "do zwrotu")

    zależy mi na tym bo US przetrzymuje w końcu moją kasę
    a teraz wychodzi mi za styczeń dość duży VAT do zapłaty...

    czy może "wchodzi" tu przepis, że jeśli za jakiś okres była
    kontrola, to takich deklaracji nie można już korygować ????

    to jak - mogę, czy nie ????

    z góry dzięki za (p)odpowiedź
    pozdr
    KTP