  • 1. Data: 2005-03-14 18:30:24
    Temat: czy mogę skorzystać z ulgi odsetkowej?
    Od: "Bridget" <b...@i...pl>

    Witam i proszę o pomoc.
    W roku 2003 zaciągnęłam kredyt na budowę domu.
    W zeszłym roku zaczęłam spłacać odsetki, dom został równiez odebrany w 2004
    i zamieszkany przez moją rodzinę. Wcześniej korzystałam z ulgi na zakup
    gruntu pod budowę tegoż domu oraz z ulgi remontowej - ale dot.mieszkania,
    które już zostało sprzedane, zresztą w celu przeznaczenia środków na
    wykończenie domu. Czy istnieje w związku z tym możliwosc skorzystania z ulgi
    odsetkowej?