  • 1. Data: 2004-04-27 19:23:57
    Temat: czy można odliczyc polise
    Od: urszula <u...@o...pl>

    witam!
    sąsiadka ma problem z rozliczeneim : czy w poz. 99 mozna wpisac
    odliczenie polisy na życie (z PZU) jako składka na ubezpieczenie społeczne?
    urszula

  • 2. Data: 2004-04-27 19:31:24
    Temat: Re: czy można odliczyc polise
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "urszula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sąsiadka ma problem z rozliczeneim : czy w poz. 99 mozna wpisac
    > odliczenie polisy na życie (z PZU) jako składka na ubezpieczenie
    społeczne?

    Wpisać może.
    Potem jak np. posłowie z Samoobrony będzie rżnęła głupa
    "Minie się z Temidą" jak ....

    Czego to Polka nie wymyśli:-(
    Po co Ona w ogóle wypisuje PIT i płaci podatki ??

    Ona nie płacić podatki? Ona mieć tylko zwroty niezapłaconych podatków ???
    A to szacuneczek:-) I kawusia obok koperty dla Pani z kontroli skarbowej.:-(

  • 3. Data: 2004-04-27 20:11:17
    Od: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>

    urszula <u...@o...pl> napisał(a):

    > witam!
    > sąsiadka ma problem z rozliczeneim : czy w poz. 99 mozna wpisac
    > odliczenie polisy na życie (z PZU) jako składka na ubezpieczenie społeczne?
    NIE

  • 4. Data: 2004-04-27 20:19:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > sąsiadka ma problem z rozliczeneim : czy w poz. 99 mozna wpisac
    > odliczenie polisy na życie (z PZU) jako składka na ubezpieczenie

    Niezles mnie rozbawila..... Jakby tak bylo, to polski rynek ubezpieczen na
    zycie kwitnalby, a nie dogorywal.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H