  • Data: 2006-12-02 11:54:40
    Temat: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem odtwarzacz MP3, a dokładniej pendrive z funkcją radia
    i odtwarzacza MP3. ;-)
    Pytanie - czy mogę toto bezpiecznie wrzucić w koszty - analogicznie
    do zwykłego pendrive, czy też US będzie miał problem? Zawsze mogą
    mi zarzucić, iż kupilem sobie zabawkę. ;-)
    Jakie macie zdanie na ten temat?

    Dzięki. :-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Bo Zed nie chce się tego dowiedzieć. Chce tylko założyć własną