  • 1. Data: 2007-04-12 20:16:31
    Temat: czy rozliczać zyski z funduszy inwestycyjnych w PITcie ?
    Od: "mike" <w...@g...com>

    witam,

    załóżmy, że teraz kupię a za pół roku sprzedam udziały w jakimś
    funduszu inwestycyjnym.
    czy muszę się z tych dochodów rozliczać w zeznaniu PIT, czy
    towarzystwo funduszy automatycznie
    rozlicza mnie i inforomuje o wszystkim urząd skarbowy ?

    dzięki i pozdrawiam,
    mike

  • 2. Data: 2007-04-16 07:10:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 13:16:31 -0700, mike napisał(a):

> [...]
    > towarzystwo funduszy automatycznie
    > rozlicza mnie i inforomuje o wszystkim urząd skarbowy ?

    Fundusz inwestycyjny liczy to ryczałtowo i "bez nazwisk". Ty sam nic nie
    składasz.

  • 3. Data: 2007-04-16 11:53:25
    Od: "mike" <w...@g...com>

    > Fundusz inwestycyjny liczy to ryczałtowo i "bez nazwisk". Ty sam nic nie
    > składasz.

    dzięki za precyzyjną odpowiedź ;)