  • 1. Data: 2010-10-25 11:21:52
    Temat: czy to eksport usługi
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    Wiatm.
    Może m i ktoś pomoże w nastepującej sprawie.
    Otóż mam zarejestrowana firmę w Polsce. Równiez do vatu.
    Obecnie wyjechałam do jednego z karjów Unii.
    Chciałabym wystawić fakture na wykonana usługe na terenie tego karaju unii.
    Co z Vatem? Gdzie go odprowadzam? Czy podlegam opodatkowaniu w Polsce czy w
    tamtym kraju?
    Z góry dzieki za poradę.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-25 11:39:33
    Temat: Re: czy to eksport usługi
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 25 Oct 2010 13:21:52 +0200, "magda" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Co z Vatem? Gdzie go odprowadzam? Czy podlegam opodatkowaniu w Polsce czy w

    wg mnie, ale ja nie jestem autorytetem:

    jezeli wykonales usluge jako polski przedsiebiorca, to musisz wystawic
    fakture na uslege. Jezeli twoj kontrahent ma NIP-EU to faktura bedzie
    bez VAT/0 VAT - wiem ze to roznica. I taki przychod rozliczasz w
    PL...ze wszelkimi konsekwencjami (ZUS, podatki PIT/VAT/KUP
    rozliczasz...i inne).

    --
    ThinkXtra