  • 1. Data: 2010-10-25 09:34:12
    Temat: faktura VAT samemu sobie
    Od: ...@...pl

    Czesc,

    moja zona zapytala mnie ostatnio, bo robi jakas kontrole projektu EU -
    czy firma sama sobie moze wystawic fakture VAT? Np. firma hotelarska
    realizuje projekt - w stylu nowy zawod - hotelarz. Na potrzeby
    projektu potrzebuje zapewnic uczestnikom catering, az ma restauracje,
    do go sama sobie "realizuje" i za to wystawia sama sobie fakture VAT.

    Czy takie cos wogole ma sens i jest zgodne z ustawa o VAT? Kogo sie
    nie pytala, to mowile jakimis dokumentami wew. powinni te sprawe
    zalatwic.

    Co wy na to?

  • 2. Data: 2010-10-25 10:56:02
    Temat: Re: faktura VAT samemu sobie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.10.2010 11:34, ...@...pl pisze:
    > Na potrzeby
    > projektu potrzebuje zapewnic uczestnikom catering, az ma restauracje,
    > do go sama sobie "realizuje" i za to wystawia sama sobie fakture VAT.

    No ale po co? Sama sobie zaksięguje przychód i jednocześnie ten przychód
    zaksięguje sobie w koszty? To i tak wyjdzie na zero.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-10-25 11:17:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uzytkownik wrote:

    > Czy takie cos wogole ma sens i jest zgodne z ustawa o VAT? Kogo sie
    > nie pytala, to mowile jakimis dokumentami wew. powinni te sprawe
    > zalatwic.
    >
    > Co wy na to?

    Normalne przekazanie na potrzeby wlasne.
    Niech tylko sprawdzi czy akurat w przypadku "gastronomii"
    nie ma jakichs specjalnych haków.