  • 1. Data: 2002-11-26 11:39:59
    Temat: czy to z godne z prawem
    Od: m...@t...NOSPAM.pl (Witek Mozga)

    Witam,

    Niedawno wpadlo mi w oko takie pismo:
    http://www.trimen.pl/~mozga/pismo.jpg
    nie wiem czy autentyk, czy falszywka. gdyby to byl autentyk, to czy
    wydanie takiego pisma jest zgodne z prawem?

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 2. Data: 2002-11-26 12:04:19
    Temat: Re: czy to z godne z prawem
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Witek,

    W Twoim liście datowanym 26 listopada 2002 (12:39:59) można przeczytać:
> [...]

    WM> nie wiem czy autentyk, czy falszywka. gdyby to byl autentyk, to czy
    WM> wydanie takiego pisma jest zgodne z prawem?

    chyba komisja finansów publicznych nie ma uprawnień
    wydawania instrukcji dla izb skarbowych

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2002-11-26 12:52:23
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Owszem to podpucha. Polecenia mogą przychodzić tylko z MF...
    pozdrawiam
    R.

  • 4. Data: 2002-11-26 12:57:20
    Od: m...@t...NOSPAM.pl (Witek Mozga)

    >Owszem to podpucha. Polecenia mogą przychodzić tylko z MF...
    >pozdrawiam

    No, to cale szczescie. A list lancuszkowy z tym plikiem bedzie krazyl
    w sieci i blokowal lacza...

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 5. Data: 2002-11-27 00:39:04
    Od: "leszek" <n...@e...com.pl>

[...]

    ... ja Ci sie moglo w glowie cos takiego urodzic, ze to autentyczne ? :)) -
    wystarczy przeciez tylko na podpis spojrzec :)
    .. tak nawiasem mowiac , ten zarcik tak sie rozpowszechnil, ze juz go od
    miesiaca chyba z 20 raz napotykam - ludzie to nawet juz kseruja i na ulicy
    przekazuja sobie z rak do rak :))

    p-a
    leszek