    From: "lukasz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: czy warto zminiac miejsce zamieszkania w US?
    Date: Tue, 21 Mar 2006 21:51:06 +0100

    Sytuacja jest taka:
    mijsce zameldowania: miasto X
    US wykazany w NIP 3 : miasto X
    miejsce zmiaszkania rzeczywostego: Warszawa
    Miejsce pracy: Warszawa

    poniewaz mam zamiar za pare lat wyjechac z warszawy to postanowiłem
    rozliczać się z moim starym US i nie zmieniac danych. Nie chce mi sie
    wysyłać formularzy. teraz sie dowiedziałem ze dlatego nie mogę odliczyć
    internetu, wiec zaczynam sie zastanawiac czy nie zmienic wlasciwego urzedu?

    1. czy warto?
    2. jezeli bede sie rzliczal ze starym urzedem (a tam moj pracodawca przysyla
    PITy od roku) to czy grozi mi jakas kara/grzywna?
    3. gdybym chcciał zmienić urzad do rozliczenia za 2005 to musze wyslac
    pit-37 oraz NIP-3 do US w Warszawie, ale jak mam załatwić sprawe że mojemu
    pracodawcy podalem stary US i tam tez splywaja dokumenty?

    z góry dzieki za pomoc
    pozdrawiam